Według mnie każda jej rola była idealna, nawet jeśli jakiś film z jej udziałem jako całość nie był najlepszy. Jeżeli miałabym wybrać jej najlepsze kreacje, to:
1. Kate Wheeler - "Włamanie na śniadanie"
2. Katharine Hepburn - "Aviator"
3. Królowa Elżbieta I - "Elizabeth" i "Elizabeth: Złoty wiek"
4. Judd Quinn - "I'm Not There"
5. Lola - "Człowiek, który płakał"
za trudne pytanie :)
według mnie zdecydowanie najlepszą jej rolą jest oczywiście królowa Elżbieta, zwłaszcza w drugiej części - "The Golden Age"
Fenomenalna jest również w "I'm not there"
Myślę, że te dwie pozycje zasługują na wyróżnienie. Nie podaję pięciu, bo nie jestem w stanie wybrać pozostałych trzech, niemalże wszystkie są genialne.
O KUR . . A !!!!!!!!
ale ciężkie pytanie, odpisze jutro jak już dojdę do siebie i wykombinuje pierwszą trójkę :P
1. Królowa Elżbieta I - "Elizabeth" i "Elizabeth: Złoty wiek"
2. Dotyk przeznaczenia
3. Notatki o skandalu
4.Ciekawy przypadek Benjamina Buttona
Dalej nie wiem, bo przyznam, że z nią oglądałem 4 filmy tylko, ale b. pozytywne wrażenie po nich mam :))
1.blue jasmine.
2.Carol
3.elizabeth złoty wiek
4.aviator
5.elizabeth
6.ciekawy przypadek benjamina buttona
7.kopciuszek
8.notatki o skandalu
9.dzięki Bogu spotkał Lizzie
10.włamanie na śniadanie
1. Blue Jasmine - klasa sama w sobie :)
2.Carol - tak jak wyżej...
3.Aviator
4.Veronica Guverin
5. Charlotte Gray/Elizabeth
ps. Wszystkie filmy, w których gra rolę pierwszoplanową, bądź drugą... (Notatki o Skandalu, Aviator) miażdzy swoim aktorstwem, może w pełni się pokazać i zawsze robi to perfekcyjnie, królowa jest tylko jedna :)